subskrybuj: posty | Komentarze

Trzy kroki do wymarzonej sylwetki

Nadeszło lato, a wraz z nim czas corocznego zrzucania zbędnych kilogramów przed wyjazdem na urlop. Jak wiadomo jednym to wychodzi lepiej, a innym gorzej, ale i tak sporo z nas właśnie w okresie letnim decyduje się za odchudzanie. Nie jest to takie łatwe, gdyż wiąże się z bardzo wieloma wyrzeczeniami, ogromnym wysiłkiem i poświęceniem. Najważniejsze jest dobrze zacząć, najlepiej z odpowiednią motywacją, która doda skrzydeł i popchnie do konkretnego działania.

Pierwszym krokiem jaki powinniśmy powziąć jest odstawienie wszelkiego rodzaju słodyczy, słodkich gazowanych napojów, fast-food’ów i innych wysokokalorycznych, tłustych potraw. Kiedy już odstawimy wszystko, co dla nas niezdrowe, musimy również zmniejszyć ilość wszystkich spożywanych przez nas pokarmów. Należy przyjąć dobrze znaną już zasadę – mniej a częściej. Dlatego też powinniśmy jeść 5 posiłków dziennie, lecz w małych porcjach, takich które nas odżywią, ale nie zapchają.

odchudzanie

Musimy również wzbogacić naszą dietę w pełnowartościowe pokarmy takie jak warzywa i owoce oraz pełne ziarno. Dobrym rozwiązaniem jest tutaj na przykład trawa pszeniczna dostępna na hanoju-sklep.pl/pl/72-trawa-pszeniczna. Tego typu produkty dodadzą nam odpowiedniej energii, witamin i mikroelementów, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz dostarczą błonnika, niezbędnego do prawidłowego trawienia.

Następnym krokiem jest picie jak największej ilości wody. Nic tak jak ona nie pomoże nam w schudnięciu. Zalecane jest picie nawet ośmiu szklanek wody dziennie. Ogółem powinniśmy dostarczać organizmowi dziennie około dwóch litrów wody, dostarczanej nie tylko w czystej postaci, ale również wraz z innymi pokarmami. Często dzieje się tak, że czując głód, tak naprawdę potrzebujemy uzupełnienia wody w organizmie, a nie pokarmu. Możemy również nieco oszukać głód, pijąc wodę przed posiłkiem i tym samym napełniając żołądek, który będzie wtedy zdolny przyjąć mniejszą ilość jedzenia.

Kolejną złotą zasadą prowadzącą do zrzucenia zbędnych kilogramów jest przede wszystkim ruch. Co nam z naszej diety, jeśli nie połączymy jej z żadną aktywnością fizyczną. Pozbawiając się zbędnego tłuszczu, pozostaje nam po nim luźna skóra, która bez żadnych ćwiczeń, zacznie zwyczajnie obwisać i powodować bardzo nieestetyczny wygląd. Dlatego też trzeba pamiętać o codziennym treningu, minimum 15 minut dziennie. Dobrze jest zapisać się na siłownię, aby tam ćwiczyć na profesjonalnym sprzęcie. Jeśli jednak nie lubimy tego typu miejsc, możemy ćwiczyć w zaciszu własnego domu. Nie ważne jest miejsce, ważne jest, aby systematycznie trzymać się planu i nie rezygnować łatwo po tym jak się tylko zmęczymy. Jest to bowiem znak, że nasze ćwiczenia zaczynają przynosić rezultaty.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów )
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)